امیدوارم حال همتون خوب باشه
تصمیم گرفتم بازم اگه وقت شد و فرصت کردم بنویسم
دیگه از زندگی خسته شدم اشتباه غیر قابل جبرانی کردم
ای کاش هیچ وقت به آن جلسه نمیرسیدمو هیچ وقت آن کار را نمیکردم
منتظر نظرتم
سلام...ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161